Ważne informacje praktyczne

Mamy dla Was garść informacji organizacyjnych w związku z rozpoczęciem Jarocin Festiwal!

WSTĘP NA WYDARZENIE

Bramy otwieramy według poniższego harmonogramu:

  • piątek / 16 lipca – godz. 14:30
  • sobota / 17 lipca – godz. 14:30
  • niedziela / 18 lipca – godz. 13:30

Umożliwiamy wcześniejszą wymianę biletów na opaski:

  • dla karnetowiczów oraz osób posiadających bilety na pierwszy dzień festiwalu od czwartku 15 lipca od godziny 13:00 oraz w piątek 16 lipca od godziny 10:00
  • dla osób posiadających bilety na drugi od soboty 17 lipca od godziny 10:00
  • dla osób posiadających bilety na trzeci dzień od niedzieli 18 lipca od godziny 12:00

Zachęcamy do wymiany biletów na opaski z wyprzedzeniem celem uniknięcia kolejek przy bramach.

UWAGA!! 

W piątek 16 lipca i sobotę 17 lipca od godziny 10:00 będzie funkcjonował dodatkowy punkt wymiany opasek w punkcie na dworcu PKP Jarocin Główny przy ulicy Dworcowej. Zachęcamy do wymiany biletów na opaski w tym punkcie, aby uniknąć kolejek przy bramach. 

Każdy bilet jest wymieniony na opaskę, której zdjęcie, zerwanie lub zgubienie równoznaczne jest z rezygnacją z wydarzenia. Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Nie ma możliwości, aby z jednego karnetu korzystała więcej niż jedna osoba.

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Imprezy pod adresem: www.goodtaste.pl/regulamin lub https://www.jarocinfestiwal.pl/

INFORMACJA O BILETACH
Każdy zakupiony bilet lub karnet podlega obowiązkowi wymiany na opaskę, gwarantującą wejście na festiwal. Jedynie bilety zakupione w oficjalnych punktach sprzedaży gwarantują możliwość wejścia na festiwal. Odradzamy zakup biletów poza autoryzowanymi punktami, ponieważ istnieje ryzyko zakupu biletów fałszywych lub nieważnych, które nie umożliwiają wejścia na koncert.

Każdy bilet jest wymieniony na opaskę, której zdjęcie, zerwanie lub zgubienie równoznaczne jest z rezygnacją z wydarzenia. Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Nie ma możliwości, aby z jednego karnetu korzystała więcej niż jedna osoba.

WAŻNE: Bilet musi posiadać kod kreskowy lub kod QR – nie wystarczy potwierdzenie zamówienia biletu. Nie ma potrzeby drukowania biletu – można go przedstawić na telefonie lub tablecie.

Bilety, które zostały zakupione na edycję w 2020 roku nie są honorowane. Należy zwracać je w miejscu zakupu.

DOJAZD I PARKING

UWAGA! Wejście na teren festiwalu jest wyłącznie od ulicy Okrężnej. Patrzcie na znaki kierunkowe.

Na festiwal można dotrzeć pieszo, samochodem, pociągiem i innymi środkami komunikacji. Jarocin Festiwal odbywa się na boiskach przy ulicy Maratońskiej. Prosimy o kierowanie się wzdłuż znaków kierunkowych, umieszczonych wokół terenu festiwalu. Ulica Maratońska będzie wyłączona z użytkowana dla ruchu na długości boisk piłkarskich i wstęp na nią będą miały wyłącznie osoby z biletami lub karnetami.

Na dworcu PKP na drukowanym znaku kierunkowym został umieszczony kod QR, który po zeskanowaniu wskaże pieszą i najkrótszą drogę dotarcia na teren festiwalu.

Na terenie festiwalu dostępny jest płatny parking niestrzeżony. Zasady korzystania z niego są zamieszczone w regulaminie, który znajdziecie na https://www.jarocinfestiwal.pl/parking/.

POLE NAMIOTOWE I SANITARIATY

Korzystanie z pola namiotowego jest przyznane tylko i wyłącznie osobom, które mają zakupiony bilet na pole namiotowe oraz bilet jednodniowy lub karnet na festiwal.

Korzystanie z pola namiotowego nie jest możliwe w przypadku posiadania wyłącznie biletu lub karnetu na festiwal, bez dodatkowo zakupionego biletu na pole namiotowe.

Każda osoba posiadająca bilet na pole namiotowe ma obowiązek wymienić go na opaskę w punkcie wymiany opasek przy ulicy Maratońskiej, czynnym od czwartku 15 lipca od godziny 13:00 do godz. 23.00. W piątek i sobotę można wymienić bilety na opaski od godziny 10:00 do 23:00, a w niedzielę od godziny 12:00 do 23:00.

Wstęp na pole namiotowe możliwy jest od 15 lipca od godziny 15.00. Pole namiotowe należy opuścić do 19 lipca do godziny 12.00.

Teren pola namiotowego będzie strzeżony przez ochronę festiwalu. Na polu namiotowym jest dostęp do prądu oraz wyznaczone są miejsca, w których będzie można podładować telefony.

Na terenie pola namiotowego udostępnione są prysznice, toalety oraz umywalki. Nie będzie dostępu do wody pitnej.

Wszystkie zasady funkcjonowania pola namiotowego dostępne są w regulaminie, który znajduje się na https://www.jarocinfestiwal.pl/pole-namiotowe/.

STREFA GASTRONOMICZNA

Strefa gastronomiczna funkcjonuje w dniach 16-18 lipca 2021 r. od pierwszego do ostatniego koncertu.

KWESTIE BEZPIECZEŃSTWA

Każdy uczestnik zobowiązany jest do wyposażenia się w środki ochrony osobistej (maseczka zakrywająca usta i nos). Uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania poleceń Obsługi, Ochrony i Organizatora. Skanowanie biletów odbywać się będzie bezdotykowo. W tym celu prosimy o przygotowanie biletu w formie papierowej lub elektronicznej. Jeżeli Uczestnik posiada bilet w formie elektronicznej, powinien uregulować ekran na najwyższym poziomie jasności, a także zadbać o czystość ekranu. Deklaracja o stanie zdrowia jest dobrowolna i może zostać podana do weryfikacji na wejściu.

Bardzo prosimy o nieprzenoszenie posiłków i napojów ze strefy gastronomicznej do strefy koncertowej. Zachęcamy do ich spożywania w wyznaczonych do tego miejscach.
STREFA MIESZKAŃCA 

Dla wszystkich posiadających Jarocińską Kartę Mieszkańca, dostępna jest festiwalowa Strefa Mieszkańca, która znajduje się poza terenem festiwalu od ulicy Maratońskiej.

W festiwalowej Strefie Mieszkańca transmitowane są koncerty z Jarocin Festiwal 2021, dostępna jest dedykowana strefa gastronomiczna z food truckami oraz miejsce z ławostołami i parasolami.

Karta mieszkańca jest dostępna dla każdego mieszkańca gminy Jarocin, który znajduje się w rejestrze osób zameldowanych i która ukończyła 16. rok życia (dzieci i młodzież poniżej szesnastego roku życia, mogą korzystać ze zniżek oraz rabatów dla kart należących do ich rodziców). Po utworzeniu profilu na portalu lub aplikacji www.jarocin.pl oraz pozytywnej weryfikacji wniosku, mieszkańcy uzyskują dostęp do karty mieszkańca w wersji cyfrowej lub może złożyć wniosek o wydanie karty w wersji fizycznej i odebrać ją w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie oraz w samej festiwalowej Strefie Mieszkańca w formie elektronicznej.

Liczba osób przebywająca jednocześnie w Strefie Mieszkańca jest ograniczona.

 INFORMACJE DODATKOWE

  • Festiwal jest niezadaszony, więc przygotujcie się na zmienne warunki pogodowe. Zalecamy zabranie ze sobą zarówno kremów do opalania i okrycia na głowę, jak i przeciwdeszczowych peleryn oraz kaloszy. Nie zabierajcie parasolek z ostrymi zakończeniami.
  • Na festiwalu mamy pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe.
  • Na terenie festiwalu nie ma dostępu do WI-FI.
  • Na terenie festiwalu jest dostępny depozyt w cenie 20 zł jednorazowo.
  • Na terenie festiwalu funkcjonuje punkt rzeczy znalezionych – prosimy o zgłaszanie się do punktu depozytu. Szczegóły w regulaminie na www.jarocinfestiwal.pl
  • W przypadku upałów, każdy uczestnik będzie mógł wnieść jedną, szczelnie zamkniętą butelkę wody 0,5l w plastikowym opakowaniu.
  • Na teren festiwalu nie mogą wchodzić zwierzęta. Zadbajcie o ich komfort i pozostawcie je w domu na czas imprezy.